søndag den 30. juni 2013

Blæst, sand og vand..

Tilfælde eller ej !?
DEN dag jeg havde godt vejr.. , hvor jeg sidder ved kajakken i min formiddags pause, ret øde.Blev billedet taget af en ung tysk skolelærerinde, der var på vej til Finland.         Senere , samme aften (kl.21.21 ), det sted hvor jeg går i land pga tordenbygen.
Sidder jeg på en bænk med en kop rødvin og skriver på bloggen..hvem kommer så gående..!
Hvis hun kommer gående her på stranden ,under de her forhold..??
Næppe - men spøjst var det !


2 kommentarer:

  1. Hej Henrik.
    Ja, jeg kan jo godt genkende de vejrforhold, man risikerer at møde på en langtur.
    Håber du får bedre vejr fremover, og ønsker dig fortsat god tur.
    Chr. M.

    SvarSlet
  2. Hej Christian.
    Tak - og du ved hvordan det er med sandet..
    /H

    SvarSlet