onsdag den 26. juni 2013

Dag 3 , 18 km , 99 ialt

Kunne ikke dy mig , måtte på vandet kl.10.45. Jeg var ellers ved at få et fint forhold til de lokale - de er nu flinke de svenskere ! "På ufarbare veje møder man altid gode mennesker" :)
Jeg er gået i pit på Dalabadets Camping , 3 km øst for Trelleborg ,efter en ret blæsende dag..Imorgen tager jeg med bus ind til Trelleborg og går på jagt efter gasdåser med gevind !? En detalje jeg helst ikke vil nærmere ind på :-)

Næste uge er det RKs sommertur og der er vejret altid godt..! DET glæder jeg mig til.    Hej for nu , , Henrik

Se "Swedish Midsummer for Dummies" på YouTube

1 kommentar:

  1. Hey HB
    Dejligt at kunne følge med, kunne dog godt ønske for dig at vejret snart blev noget mere sommerligt, bare et par grader varmere og uden den regn og blæst :o)
    Hvad er der med de gasdåser ??? Får vi historien når du kommer hjem eller hvad ???
    Hvordan går det med "mullerne" i overarmene, er de snart bodybuilder-misundelsesværdige ?? LOL

    Hyg og husk de varme sokker....

    Knus fra din skøre faster

    SvarSlet