søndag den 30. juni 2013

Dag 6. 34 km , 179 total

Tog en sovmorgen ,som svenskerne siger og var på vandet 11.20.
En til tider heftig dag, 'Gaia' min kajak, og mig fik lidt pryl i brændingen og i løbet af dagen fik jeg flyttet lidt på min 'komfort zone'.Jeg har ikke noget imod bølger jeg ik kan se over , bare de ikke bryder. ..lavede mit vildeste 'høje støttetag', sidst på dagen og det var for mig signal om at gå i land.. 'Jeg elsker havet, jeg respekterer dig og du har magten..' et af flere mantraer jeg bruger..når jeg ikke er tryg.

Ligger nu i varm seng:) , maven er fuld ,tøjet er vasket og tørt !! Mage til gæst frihed..
Stor Tak til Jane & Jørgen, for at berige min tur.Det blev sent og alt var som det skulle være :-)
OG jeg vil Aldrig glemme beretningen om Jørgens kammerat  , der på
tragisk vis , omkom under en HBB padling...
Kh Henrik
Musikken !?
Goes out to, you now..;)

Ps : min lokation er Sandhammeren.

Se "Indian Vision - Chirapaq - Native American - Powerful Pride - Sacred Medicine" på YouTube

2 kommentarer:

  1. Fantastiska möten som sker om man lever HÄR OCH NU!
    Jag är glad att Göran och Jane "fiskade" in dig!
    Görans syster

    SvarSlet
  2. Hej.
    Hvor er det rigtigt og til tider bare så svært - det med Nuet !
    Tack

    SvarSlet