fredag den 5. juli 2013

Dag 12 - Hviledag

Noget der altid slår mig, når jeg er i Sverige , er de fede biler , både,motorcykler...osv. Det forstår de , svenskerne , ik så meget p.. der !
Den gik ikke derhjemme i afgift plagede Dannevang - der får menigmand ,uden arbejde.., jo aldrig råd...:)
Jeg har været i ICA og på Systemet.., uden at gøre brug af 'Søk og hitta' APPen - man har jo været på disse kanter før...;)
Imorgen skal jeg sende et par overflødige kg. hjem og vil leje cykel og kigge mere på byen.Der er biludstilling på havnen og noget.. SOMMEREN er landet ,jeg håber den bliver læænge.
/H

Se "Oh lord won't you buy me a mercedes benz ( a capella ) RKONSTAGE" på YouTube

5 kommentarer:

  1. Hej HB
    Ja de er sgu lidt forkælede " hinsidan " med deres afgifter eller mangel på samme, men der er jo ikk nogen der forbyder en at slå rødder derovre og hvem gad ikk at køre Mercedes.
    Det er nogle fantastisk flotte billeder du har taget, man føler sig næsten hensat til det sydlige Europa og ifølge vejrudsigten ser det osse lidt sydenlandsk de næste 4-5 dage.
    Når man kigger på kortet, ser det ud som om at du er mere end halvvejs til Söderköping, godt gået på trods af vejret.
    Nå, men der ska jo være plads og tid til andre der vil blogge dig, så du må ha det godt, pas på dig selv og hold " jakken " på land, når vejret blir for barskt.
    KH GB & SB
    Ps.: pas på de der Mariestad øl, de er stærke. Hehe

    SvarSlet
  2. Hej S & GB.
    Ja, jeg så på hus ned til vandet idag..og Mariestad vænner man sig hurtigt til :)
    Syntes også billederne er ok , taget i betragtning af at det er fra en mobil.
    Lyder godt med vejret , der har jeg jo fået min ilddåb.

    Tror det en god slankekur det her - jeg er konstant sulten og laver ik andet end at fylde i hovedet og alligevel tror jeg at jeg taber sul ! ;)
    Hyg der og tak for hilsnen.
    HB

    SvarSlet
  3. Wowww, godt billede, godt du fik dine sko med dig.....det andet har du selv sørget for.....:-)
    Kh MH

    SvarSlet
  4. Ja , vi mænd har jo kun brug for et par sko , ik ;)
    /H

    SvarSlet
  5. Ja , vi mænd har jo kun brug for et par sko , ik ;)
    /H

    SvarSlet