tirsdag den 9. juli 2013

Dag 16. 37 km. 480 Total.Stora Rocknekalven.

Fed dag , svært at slippe Kalmar og stranden..- en 'rigtig god' rejsende var jo nok blevet..!
'Søk & Hitta' APPen blev taget i brug og jeg fandt det.. Skål.!
Fik vasket hår hos frisøren, Nice :)
fyldt i hovedet på restaurant og slappet af på stranden lige bag slottet. 
Men da jeg så, hvordan det træk op til medsurf derude , måtte jeg bare afsted og det var ren Downhill..:)

/H

Så skal vi ha et af mine yndlings numre og selv om årstiden er lidt forkert .så.SKAL der fyres op... ! ;)
Se "U2 New Years Day" på YouTube

2 kommentarer:

  1. Hej Henrik. Skønt at se hvor godt det går fremad for dig. Kalmar Slot er ellers nok et besøg værd, men det er jo svært at nå det hele. Specielt når vejret er til at ro videre. Bliver lidt misundelig på din app, som let finder bolaget, men nu kommer du snart til områder, hvor der er længere mellem systemerne. Er selv lige kommet tilbage fra en dejlig tur rundt om Møn, hvor jeg også oplevede modvind og fremdrift på 5. Det er ikke sjovt. Fortsat god tur. Chr. M.

    SvarSlet
  2. Hej Chr.
    Jeg skænker dig ofte en venlig tanke for at have introducerert mig til Logan brød , det redder mig tit ,og jeg priser mig lykkelig for at jeg dagen inden afgang lavede en fin portion i en 10 L spand...men det slipper op på et tidspunkt og hva jrg så gør må tiden vise..!? Det bliver vist ret blæsende ,op af de kommende dage. ..:(
    Der er fedt på Møn.
    Hilsen Henrik
    .

    SvarSlet