onsdag den 10. juli 2013

Dag 17. 30 km. 510 Total .Ø uden navn.

Jeg ville ikke trække den længere , da det begyndte at buldre. Så der var vm i teltslagning - jeg bestod !
Passer mig fint at holde tidlig fyraften, da jeg er lidt træt idag.
Der er mange der spørger om jeg har stærke arme..næh , men det får du..plejer jeg at sige  :)
Nej , det er faktisk ik så meget armene , medmindre man ror meget i hård modvind og bølger. Meen r.... blir øm af at sidde i så mange timer.Ryg og ben kan blive ømme og trætte.Eftet 5-6 timer , kan mit 'løberknæ' begynde at røre på sig...osv. Ellers er det egentlig bare at ro i et tempo , man kan holde , time efter time efter ....
Det er i tv de ror stærkt og får store arme..;)
/H

3 kommentarer:

  1. Kære Henrik
    Fede billeder fra øen uden navn :o))
    Vi havde en super tur til Silkeborg, men nåede ikke ud på Sminge sø. Det er et dejligt hus de har købt, udsigt til majsmarker og søer og HELT tyst, ingen larm fra biler og andet - kun fuglene. SKØNT
    Vi kørte forbi Kerteminde på vejen hjem og ønskede den ældste af mine brødre tillykke med dagen. Skulle hilse fra hele familien.
    Fortsat god tur....
    -og husk nu de varme sokker

    Knus fra Faster J

    SvarSlet
  2. Hej Faster J.
    Tak for hilsnen. Det blæser en pelikan her , men ligger rimelig godt i læ her på den sydlige ende af øen. Men signal meget dårligt , var ude af teltet og lede efter signal sidst ! Øv , lige nu har jeg ik lyst til at kravle ud...men prøver om jeg kan få beskeden igennem...?
    Hilsen Henrik

    SvarSlet
  3. Hej igen Henrik
    Jamen den er da kommet igennem...... Super
    Hils forældrene og K og L når du ser dem og fortsat god tur.
    Kunne se at du havde en "overligger" dag, det er sundt (tror jeg nok). Ja, vejret herhjemme har været strålende i dag, men møg overskyet i går.
    Kan forresten fortælle, at der står en meget flot
    blomst på min Agapandus, jeps, det er en god aflægger jeg der har fået, den er jeg glad for.
    Klokken er alt for sent nu (24.00) skal møde kl 7 og have en marathon vagt til kl 17.30, uden afløser, i dag, fredag. PUUUHHHAAA

    såååååå -de der varme sokker...

    Knus fra Faster J

    SvarSlet