onsdag den 24. juli 2013

Dag 31. 31 km .931 Total. Mariestad :)

Jeg er nød til at gå i pit her i Mariestad , ICA kalder imorgen , hvor jeg iøvrig bare skulle ringe til en lidelsesfælle , en kajakroer her fra byen, hvis jeg fik behov for lift..og imens jeg sad og spiste , blev jeg tilbudt bad i sejlklubben ! Men jeg var i bad igår..så det rækker :)

Jo , gæstfriheden fejler ingenting her i Sverige - overalt bliver man mødt med åbne arme , dejligt at opleve , tack !
Hilsen Henrik

Se "(ABBA) Español (La Reina Del Baile)" på YouTube

2 kommentarer:

  1. Hej Henrik du får så meget ros....så det gider jeg ik`!!...men dejligt at du er kommet fin igennem og afsluttet Gotakanal-systemet ;) Her er hedt selv i kajakken! Anne-Rie og jeg har været på shelter/telttur til Bognæs i KattingeVig..bare et par dage.Tror at jeg havde lisså meget bagage med som dig ;) Pakke ud/pakke sammen!!!Smuk fuldmåne over fjorden. Tidlig op solen bager allerede kl 7... Luften havde osse forladt min therma-rest så det var ok ;O) Synes at det må være hårdt at være på farten så længe..afhængigheden af vejret..sluserne osv. Men i (Gaia) klarer det jo og selvfølgelig gør i det...! Kh/hK

    SvarSlet
  2. Hej Hanne.
    Hårdt ? Det er benhårdt :) nej spøg til side, vel er det nogle lange dage. Sluseriet har været en udfordring , men nu er det jo 'bare' at ro. Det allervigtigste er VEJRET og det har været super længe og så klarer man bedre lidt blæst af og til ! Vi havde regn i nat , men det har frisket luften op.
    Gaia har det fint men får skrammer næsten dagligt !
    /H

    SvarSlet