torsdag den 18. juli 2013

Sommer sverige fra sin bedste side..

Dejligt gensyn med familien. Der er blevet hygget og grillet mørbrad  :)
Vist nok fået mere end én øl, vin og Irish Coffee. .
Siddet ved kanalen og bare kigget , nydt det ,vinket til trafikken af rejsende, (plejer at være mig der bliver vinket til :) på vandet og cykelstien langs med..
Vi er midt imellem to sluser og kan se dem begge.  Kl.09.00 åbnes for trafikken igen.
Håber det fine vejr fortsætter , men indtil videre må vi bare nyde det.
Der hjemme er det vist også fint.
Hvor er vi bare heldige :))

4 kommentarer:

  1. Hej Henrik,
    Dejligt at du er nået frem til familien. Lang og dejlig tur du har haft. Jeg har nydt at følge med hver morgen. Så har jeg også set lidt af Sverige :-)
    Herhjemme er vejret helt fantastisk. Lidt varmt når man skal arbejde.
    Jeg skal hilse fra alle på planteskolen.
    Ha' det godt og nyd resten af turen.


    Hilsen Stig

    PS. Hvor blev musikken af ?

    SvarSlet
  2. Hej Stig.
    Tak for hilsnen - føler med jer og kampen med vandingen.
    Jeg lover der er god musik på næste indlæg . :)
    Lige været i ICA og nu der nogen der prøver sko..
    Hilse igen
    Henrik

    SvarSlet
  3. Hej Henrik :-)
    Jeg følger dig stadig og nyder det. Det bliver også til lidt kajak herhjemme i det dejlige vejr, om 2 uger skal jeg med en ven fra Middelfart til det sydfynske at ro.
    Jeg er også vild med din musikstil, lige hvad jeg kan li',gode genhør.
    Mvh. Preben

    SvarSlet
  4. Der er fedt i det sydfynske , god tur. Det glæder mig musikken går ind..
    :))
    Vi ses på vandet,
    /H

    SvarSlet