torsdag den 1. august 2013

Dag 39. 45 km. Total 1177 . Ustø.

De er ikke altid så jævne de klipper.. , men med et godt kvalitets telt, så går det - læ og varme klipper er meget værd !

Mødte 3 norske kajakroere idag på vej hjem til oslo  , mener de var startet i varberg.

Jeg vil lige nævne, at Bloggen ligger mine billeder helt tilfældigt ,uanset hvilken rækkefølge jeg vælger !

Ellers alt vel ,men det er begyndt at gå op for mig , at turen ikke varer evigt !

Men jeg vil forsøge at nyde hvert et padletag... og det er ca. et ,for hver 3 meter..
- regn selv :)

2 kommentarer:

  1. Hej Henrik nu har du virkelig brug for dit luksus-underlag kan jeg se ;o)....efter de 392.333.33 padletag + alt det løse...Lyder det sandsynligt!!
    Har du glemt R.E.M. "Everybody Hurts" Lars H.U.G U2..John Mayer... Enya og så kan du ik` nå mere musika på denne smukke og livsbekræftende kajaktur....;o)

    SvarSlet
  2. Det lyder helt rigtigt - troede det var flere tag ;)
    Men jegter jo heller ik færdig endnu..

    Ja godt musik er der heldigvis masser af..:)

    SvarSlet