mandag den 5. august 2013

Dag 43 . 62 km. 1325 Total. Mølle.

Hård dag !
;) Godnat.

3 kommentarer:

  1. Hej Henrik. Mølle! Ja så har du jo klaret de to store kryds på vestkysten - imponerende, og forstår godt, at du er lidt træt. Ønsker dig god tur til det sidste stræk. Ville gerne have roet dig i møde, men har fået anden aftale for de nærmeste dage. Hilsen Chr. M.

    SvarSlet
  2. Hej Christian. Vidste godt jeg pressede citronen da jeg ved 17 tiden efter for kort pause i Torekov valgte at ro videre, men kva vinden idag og de fine forhold igår. Meen 2 timer ude begyndte det at blæse op og jeg måtte kæmpe i ca.45 min, føltes som timer, for at komme ind under Kullabergs læ.
    Det glemmer jeg aldrig ! Store kryds er forbundet med risici og stol aldrig for meget på eks.FRV
    Da der steder som her til tider hersker lokale forhold.
    Og jeg var slidt , en faktor mere..
    Hilsen Henrik

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet