onsdag den 7. august 2013

Dag 44. 52+'25' km. 1402 TOTAL. Rungsted.

Landede i Rungsted 16.30 efter 6 uger og 2 dage.
Tack ! til alle jer, der var med til at berige min tur - og i var mange ;)

'At rejse er at leve'
Tænk at padle under nordlysets skær..!?

Egentlig ville jeg lade lyset tale sit eget sprog, men,
samerne kalder det bla."lyset der kan høres" grønlændere siger det er de døde , der danser - andre ser engle danse,  men uanset hva , så giver det mig en ubeskrivelig længsel...og samhørighed ! 
Og Der, vil jeg padle...
Hilsen Henrik  :o)

Se "Amazing Northern Lights in Norway at adventurous Holiday?" på YouTube

6 kommentarer:

  1. hej Henrik!
    velkommen hjem efter en lang fantasisk sommerferie!!! Nordlyset er fantastisk! anbefaler på det varmeste (koldeste...) at se det en efterårs- eller vinteraften i Nord-Norge. Ski, telt og bål harmonerer godt med nordlyset!!
    Hans Eyvind

    SvarSlet
  2. Hej Henrik

    Velkommen hjem igen - tak for dine fine billeder, beretninger og musik.

    Vi ses,
    Niels

    SvarSlet
  3. Hej Henrik

    Velkommen hjem til den virkelige verden
    Flot klaret

    Palle

    SvarSlet
  4. Tack :)

    Og Hans ,
    det kan godt være jeg får brug for dit lokal kendskab/tilhørsforhold i Nordlysets land !
    Jeg mestrer desværre ikke skienes kunst ,men det kan vel læres og det kræver vel ikke sorte løjper for Nordlys !?
    Noget siger mig ,den "lokale stjerne" vil vise sig, for sin fine side 2013 el. 2014 - det ville være stort..!
    /H

    SvarSlet
  5. Kære Henrik

    Velkommen hjem :-)
    Sikke en tur du har været på.
    Imponerende og rig på oplevelser.
    Du er blevet fulgt med spænding.
    Flotte billeder, herlig musik og input.
    Dine venner fra MH, Jane & Göran

    SvarSlet
  6. Halløj ,
    Håber i trivs ,har det bra og nydt den fine sommer..
    Glemmer aldrig de dage i MH , det var et højdepunkt af de store :-)
    Kh Henrik

    SvarSlet