torsdag den 8. august 2013

"HOME"

"Velsignet er menneskevæsnet, der genkender ansigtet tilhørende designeren af universet,  når det kigger i spejlet. For så vil det vide , at det er ok at elske det, det ser - gud i sig.."
'Kilden' -
søg og du skal hitta..:)
Om det lige var det jeg så en tidlig morgen på havnen i Mariestad - skal lade mig være usagt..!
(billede herunder)

" Men salig er menneskevæsnet , der finder gud på sin egen måde..Amen.

Se "HOME" på YouTube
Ses en dag med god tid - nyd de fantastiske optagelser..

4 kommentarer:

  1. Kære Henrik,¨
    Velkommen hjem :o))
    Vi var sammen med dine forældre da du landede i DK, de var meget glade....
    Jeg har virkelig hygget mig med at følge dig på bloggen, det ser ud til at have været en helt fantastisk tur. Jeg glæder mig til at få det hele uddybet "face to face".
    Vi tog afsted fra øen i morges i regnvejr, øv øv, og kom hjem til regnvejr..... Håber for de andre at det er klaret op på øen.
    Vi ses lige pludselig....

    Knus fra den skøre faster

    SvarSlet
  2. Hej henrik velkommen hjem. Det har været en fantastisk rejse du har taget os med på. Ses regitze

    SvarSlet
  3. Velkommen hjem igen, det har været fantastisk at følge din ferie, glæder os til at følge med en anden gang :)
    Vinker fra Humlebæk
    Hilsen LOTTE

    SvarSlet
  4. Glæder mig over alle kommentarer og må indrømme , at det faktisk har været ret sjovt og hyggeligt med den blog.Det er derudover god dokumentation og dagbog. Egentlig en ret god måde at kommunikere på. Og der har faktisk været netforbindelse stort set alle steder , selv ude i skærgården - det er ret genialt eks.at være indeblæst og kunne komme på nettet , tjekke mails OG surfe YouTube..:)
    Håber at blogge igen , some sunny day. ./H

    SvarSlet